Πρώτο μέλημα μας στην ΙΩΝΙΑ είναι να αισθάνεστε ασφαλείς με τις αγορές σας και αν είστε χαρούμενοι με τα νέα σας αποκτήματα και για αυτό ακολουθούμε μια ευέλικτη πολιτική επιστροφών, σύμφωνα πάντα με την υπάρχουσα νομοθεσία. Είτε παραλάβατε κάποιο ελαττωματικό προϊόν, είτε έγινε κάποιο λάθος στην παραγγελία σας είτε δεν σας ικανοποιεί η αγορά που κάνατε, μπορείτε να ζητήσετε την αντικατάστασή του ή την επιστροφή των χρημάτων που διαθέσατε, αρκεί να πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις:
Προϋποθέσεις επιστροφής
1. Επιστροφές προϊόντων μπορούν να γίνουν δεκτές μέσα σε χρονικό διάστημα 15 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
2. Το προϊόν πρέπει να έχει αγοραστεί αποκλειστικά από το ionia.gr.
3. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει δεκτό προϊόν το οποίο δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση. Αυτό σημαίνει ότι το προϊόν πρέπει:
α. Να μην έχει πλυθεί
β. Να μην έχει χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο
γ. Να έχει όλα τα ταμπελάκια/αυτοκόλλητα του και
δ. να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του.
4. Το ελαττωματικό προϊόν αντικαθίσταται μόνο με το ίδιο προϊόν.
Διαδικασία επιστροφής
Α. Σε περίπτωση επιστροφής λόγω ελαττωματικού προϊόντος ή λόγω λάθους στην παραγγελία σας (αν για παράδειγμα παραλάβατε άλλο προϊόν από αυτό που παραγγείλατε) για να ολοκληρωθεί η επιστροφή του είδους και εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις που προαναφέρθηκαν:
1. Επικοινωνείτε μαζί μας για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής.
2. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος είναι απαραίτητο να μας στείλετε φωτογραφία του είδους στο help@ionia.gr ώστε να έχουμε καλύτερη εικόνα στην μεταξύ μας επικοινωνία.
3. Κατεβάζετε εδώ το Έντυπο Επιστροφής, το συμπληρώνετε και μας το στέλνετε με mail στο help@ionia.gr.
4. Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή κατά προτίμηση με τα υλικά της αρχικής του συσκευασία.
5. Σε περίπτωση που το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα ή έχει γίνει λάθος στην παραγγελία σας, αποστέλλετε το δέμα βάσει του τρόπου που παραλάβατε, δηλαδή: α) με ACS courier και χρέωση παραλήπτη. Ή β) σε συνεννόηση με την μεταφορική εταιρεία που σας έκανε την παράδοση. Η διεύθυνση παράδοσης είναι: YALCO Τμήμα Ecommerce Ανδρέα Μεταξά 9, Κηφισιά, 14564 Αθήνα.
Β. Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε ένα προϊόν επειδή αλλάξατε γνώμη, και εφόσον πληρούνται οι όροι που προαναφέρθηκαν, μπορείτε να επιλέξετε οποιαδήποτε μεταφορική εταιρεία επιθυμείτε, δεδομένου ότι τα έξοδα μεταφοράς σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνουν τον πελάτη και όχι την ΙΩΝΙΑ.
Και σε αυτή την περίπτωση ισχύουν τα ακόλουθα βήματα:
1. Επικοινωνείτε μαζί μας για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής.
2. Κατεβάζετε εδώ το Έντυπο Επιστροφής, το συμπληρώνετε και μας το στέλνετε με mail στο help@ionia.gr.
3. Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή κατά προτίμηση με τα υλικά της αρχικής του συσκευασία.
4. Αποστέλλετε το δέμα με την Courier/Μεταφορική της επιλογής σας.
Η διεύθυνση παράδοσης είναι: YALCO Τμήμα Ecommerce Ανδρέα Μεταξά 9, Κηφισιά, 14564 Αθήνα.
**Η διαδικασία της επιστροφής έχει μέσο χρόνο διάρκειας 10 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή της επιστροφής.
Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο 2106299999.