Λείπει ένα προϊόν από την παραγγελία μου. Τι μπορώ να κάνω;

Στο ionia.gr είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στο θέμα της άμεσης αλλά και σωστής εξυπηρέτησής σας. Αν παρόλα αυτά εντοπίσετε κάποια παράλειψη στην παραγγελία σας έχετε τις ακόλουθες δυνατότητες.
• Να μας στείλετε ένα e-mail στη διεύθυνση 
[email protected], όπου θα αναφέρετε ο κωδικός παραγγελίας ή σε τι όνομα έχει γίνει η καταχώρηση και φυσικά το λάθος που έχει γίνει.
• Να μιλήσετε με έναν από τους πωλητές μας τις εργάσιμες ημέρες από τις 9:00-17:00 στο 210 6299 888.

Λείπει ένα προϊόν από την παραγγελία μου. Τι μπορώ να κάνω;