Λογαριασμοί

Παραγγελίες
  • Με ποιους τρόπους μπορώ να παραγγείλω ένα προϊόν σας;

    Βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν μέσω των μηχανισμών αναζήτησης ή από τις διάφορες θεματικές σελίδες. Πατήστε στο σύνδεσμο ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ κάτω από το προϊόν που σας ενδιαφέρει και αυτό θα μπει στο καλάθι αγορών σας.

    Ολοκληρώνοντας τις επιλογές σας και πατώντας στο εικονίδιο του καλαθιού πάνω δεξιά στη σελίδα σας, μπορείτε είτε να επιλέξετε ΤΑΜΕΙΟ για να προχωρήσετε σε πληρωμή και καταχώρηση της παραγγελίας στο σύστημά μας, ή ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΛΑΘΙΟΥ σε περίπτωση που θέλετε να τροποποιήσετε την παραγγελία.

    Για να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, επιλέγετε ΤΑΜΕΙΟ, συμπληρώνετε τα απαραίτητα στοιχεία, επιλέγετε τον επιθυμητό τρόπο πληρωμής και πατάτε στο σύνδεσμο ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ώστε να καταχωρηθεί η παραγγελία σας στο σύστημα.

    Εναλλακτικά μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο 210 6299 888 εργάσιμες ημέρες 09:00-17:00.

    Τέλος, μπορείτε να μας αποστείλετε στο help@ionia.gr τους κωδικούς των προϊόντων που επιθυμείτε και τα στοιχεία αποστολής.

  • Πού βρίσκεται το κατάστημά σας;

    Δεν έχουμε φυσικό κατάστημα από το οποίο μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας. Τα προϊόντα που θα βρείτε στο eshop μας μπορούν να έρθουν κατευθείαν στο χώρο σας.
  • Πώς μπορώ να πληρώσω; Υπάρχει δυνατότητα αντικαταβολής;

    Υπάρχουν αρκετοί τρόποι πληρωμής που μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας, όπως:
    • Πιστωτική/χρεωστική ή prepaid κάρτα.
    • PayPal
    • Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό και τέλος
    • Με αντικαταβολή με μια μικρή επιβάρυνση.

    Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τους τρόπους πληρωμής εδώ.

  • Πως μπορώ να αποθηκεύσω προϊόντα στο λογαριασμό μου;

    Πατώντας την καρδιά που βρίσκεται κοντά στον τίτλο του προϊόντος μπορείτε να το αποθηκεύσετε στα «Αγαπημένα» σας. Προϊόντα που είναι εκτός αποθέματος δεν μπορούν να προστεθούν στα «Αγαπημένα» σας.

  • Έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία μου;

    Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα δείτε το επιβεβαιωτικό μήνυμα στην οθόνη σας καθώς και ενημερωτικό email με όλα τα στοιχεία της παραγγελίας σας συμπεριλαμβανομένου και του κωδικού της, τον οποίο καλό είναι να αποθηκεύσετε. Εάν κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας δεν δείτε τίποτα από τα δύο, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

  • Λείπει ένα προϊόν από την παραγγελία μου. Τι μπορώ να κάνω;

    Στο ionia.gr είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στο θέμα της άμεσης αλλά και σωστής εξυπηρέτησής σας. Αν παρόλα αυτά εντοπίσετε κάποια παράλειψη στην παραγγελία σας έχετε τις ακόλουθες δυνατότητες.
    • Να μας στείλετε ένα e-mail στη διεύθυνση 
    [email protected], όπου θα αναφέρετε ο κωδικός παραγγελίας ή σε τι όνομα έχει γίνει η καταχώρηση και φυσικά το λάθος που έχει γίνει.
    • Να μιλήσετε με έναν από τους πωλητές μας τις εργάσιμες ημέρες από τις 9:00-17:00 στο 210 6299 888.
  • Πώς μπορώ να γνωρίζω σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου;

    Στη σελίδα του λογαριασμού σας μπορείτε να περιηγηθείτε στο ιστορικό των παραγγελιών σας, όπου μπορείτε να δείτε ανά πάσα στιγμή την κατάσταση της τρέχουσας παραγγελίας σας.

    Τέλος, μπορείτε να επικοινωνήσετε με κάποιον από τους πωλητές μας στο τηλέφωνο 210 6299 888.

  • Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

    Ακύρωση παραγγελίας γίνεται με δύο τρόπους. Σε κάθε περίπτωση θα χρειαστεί να αναφέρετε τον κωδικό της παραγγελίας ή αν δεν τον έχετε κρατήσει, το όνομα και την ημερομηνία στην οποία έγινε. Οι τρόποι είναι:
    • Με e-mail στο 
    [email protected] γράφοντας ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ στο θέμα του μηνύματος.
    • Τηλεφωνικά στο 210 6299 888.

    *Ακύρωση μιας παραγγελίας μπορεί να πραγματοποιηθεί έως και πριν το στάδιο της συσκευασίας και παράδοσης στη μεταφορική εταιρεία.

  • Μπορώ να επιστρέψω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;

    Το ionia.gr φροντίζει η ποιότητα των προϊόντων του είναι εγγυημένη και αυτό ξεκινάει από τη συνεργασία μας με τους προμηθευτές μας και διαπερνά όλη τη λειτουργία της εταιρείας. Αν παρ'όλα αυτά φτάσει στα χέρια σας ένα ελαττωματικό προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία με e-mail στο [email protected] ή τηλεφωνικά στο 210 6299 888 09:00-17:00.

  • Η παραγγελία μου προορίζεται για δώρο. Υπάρχει δυνατότητα για συσκευασία δώρου;

    Πολύ σύντομα, το ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα προσφέρει τη δυνατότητα συσκευασίας δώρου.
  • Το προϊόν που παρέλαβα δεν έχει ακριβώς την ίδια απόχρωση με αυτό που έβλεπα στην οθόνη μου. Γιατί;

    Οθόνη από οθόνη διαφέρει και η ανάλυση της κάθε συσκευής μπορεί να αλλοιώσει ελαφρώς την απόχρωση του προϊόντος. Οι φωτογραφίες που συνοδεύουν τα προϊόντα στο eshop του ionia.gr έχουν δοθεί από τις εταιρείες με σκοπό να αποδώσουν όσο πιο πιστά γίνεται τις πραγματικές αποχρώσεις.

Αποστολές και παραδόσεις
  • Ποιοι είναι οι τρόποι αποστολής των προϊόντων;

    Η αποστολή γίνεται μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών (ACS Courier), μέσω ταχυδρομείου ΕΛΤΑ, μέσω συμβατικής μεταφορικής εταιρίας.
Επιστροφές και πιστώσεις
  • Υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής κάποιου προϊόντος ;

    Φυσικά, έχετε δικαίωμα υπαναχώρησης μέσα σε δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος.

    Ωστόσο θα πρέπει να πληρούνται κάποιες προυποθέσεις για αυτό το σκοπό αυτό, τις οποίες μπορείτε να τις δείτε εδώ.

Πλοήγηση
  • Πώς θα βρω ένα προϊόν;

    Μπορείτε να βρείτε όποιο προϊόν θέλετε με δύο τρόπους:


    • Μέσω του μενού στο πάνω μέρος της σελίδας μπορείτε να περιηγηθείτε σε όλες τις κατηγορίες των προϊόντων και να επιλέξετε αυτήν που επιθυμείτε. Στη συνέχεια κάνετε κλικ επάνω στο προϊόν που σας ενδιαφέρει ώστε να λάβετε παραπάνω πληροφορίες για αυτό. Διαφορετικά, πατώντας ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ που βρίσκεται κάτω από κάθε προϊόν το προσθέτετε στο καλάθι αγορών σας.

    • Από την επιλογή ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ στο κεντρικό άνω σημείο των σελίδων. Κάνετε αναζήτηση βάσει των κριτηρίων της επιλογής σας.

    Αν ενδιαφέρεστε για ένα προϊόν το οποίο είναι προσωρινά εκτός αποθέματος, μπορείτε να ενημερωθείτε για την διαθεσιμότητά του πατώντας στο κουμπί ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ στην σελίδα του προϊόντος και δηλώνοντας το email σας.

  • Τι μπορώ να κάνω αν δεν βρίσκω το προϊόν που ψάχνω;

    Αν παρά την αναζήτηση στο site δεν έχετε καταφέρει να βρείτε το προϊόν που θέλετε τότε μπορείτε να το παραγγείλετε είτε ηλεκτρονικά στη διεύθυνση help@ionia.gr, είτε σε έναν από τους πωλητές μας στο τηλέφωνο 210 6299 888.

  • Τι είναι το καλάθι αγορών;

    Είναι ότι ακριβώς είναι το καλάθι και στα κανονικά καταστήματα. Μπορείτε με το κουμπί ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ να τοποθετείτε εκεί όποιο προϊόν σας ενδιαφέρει να αγοράσετε, αλλά και να το αφαιρείτε με το κουμπί ΔΙΑΓΡΑΦΗ. Το ότι έχετε τοποθετήσει ένα προϊόν στο καλάθι δεν σημαίνει ότι το έχετε ψωνίσει. Ακολουθεί μια μικρή διαδικασία μέχρι να γίνει δικό σας. Έχετε τη δυνατότητα να δείτε τι έχετε επιλέξει και πόσο κοστίζει το καθένα ξεχωριστά και όλα μαζί.

Λογαριασμοί
  • Πώς θα δημιουργήσω ένα λογαριασμό;

    Για να ανοίξετε λογαριασμό θα κάνετε εγγραφή νέου μέλους δεξιά στο μενού συμπληρώνοντας τα στοιχεία σας στη φόρμα. Το email σας θα χρησιμοποιείται σαν username. Επίσης έχετε δυνατότητα να δημιουργήσετε λογαριασμό χρησιμοποιώντας τα στοιχεία του λογαριασμού σας σε Facebook ή Google.

    Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να δημιουργήσετε λογαριασμό, μπορείτε να πραγματοποιήσετε μια παραγγελία ως επισκέπτης.

    Αν δημιουργήσετε λογαριασμό, θα έχετε τη δυνατότητα να δημιουργήσετε το Προσωπικό σας Προφίλ & να δηλώσετε τις προτιμήσεις σας για να λαμβάνετε νέα, προσφορές και ενημερώσεις για προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες & τις επιθυμίες σας! Επίσης, θα έχετε πρόσβαση στο ιστορικό των παραγγελιών σας & θα μπορείτε να παρακολουθείτε ανά πάσα στιγμή την εξέλιξή τους.

    Αν ολοκληρώνετε τις παραγγελίες σας ως "Επισκέπτης", τότε δεν θα έχετε πρόσβαση στις παραπάνω υπηρεσίες του eshop του ionia.gr.

  • Έχω ξεχάσει τον κωδικό του λογαριασμού μου. Τι να κάνω;

    Πατώντας στο εικονίδιο του λογαριασμού σας, κάτω από πεδίο εισόδου κάνετε κλικ στο σύνδεσμο “Ξεχάσατε τον κωδικό σας;”. Εκεί, συμπληρώνετε το email με το οποίο εγγραφήκατε ώστε να σας σταλεί ένας σύνδεσμος για την ανάκτηση του κωδικού σας.

    Αν λάβετε email Υπενθύμισης του Προσωπικού σας Κωδικού χωρίς να το έχετε ζητήσει, παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας.

  • Μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία που έχω δηλώσει στον προσωπικό μου λογαριασμό;

    Οποιαδήποτε στιγμή μπορείτε να τροποποιήσετε τα προσωπικά σας στοιχεία που έχετε δηλώσει κατά την δημιουργία του λογαριασμού σας.
    Απλά κάνετε είσοδο στο ionia.gr με το email & τον κωδικό πρόσβασης που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας και μεταβαίνετε στη σελίδα του λογαριασμού σας όπου μπορείτε να δείτε και να τροποποιήσετε όλα τα στοιχεία σας.

  • Πώς θα λαμβάνω το newsletter και τις προσφορές του ionia.gr;

    Μπορείτε να λάβετε τα newsletters μας δηλώνοντας το email σας στο πεδίο NEWSLETTER κάτω δεξιά στη σελίδα μας.